Як заблокувати партнера або товар в системі Odoo (попередження продажу та купівлі)?

September 11, 2025 by
Олена Кирилюк

Іноді необхідно тимчасово чи постійно заборонити продаж товару або не дозволяти працювати з певним клієнтом чи постачальником. Наприклад:

  • товар знято з виробництва;
  • постачальник ненадійний;
  • клієнт має заборгованість.

Для цього в Odoo використовуються попередження (warnings), які можна налаштувати як:

  • інформаційне повідомлення, або
  • повну заборону дії (блокування).


Крок 1: Увімкніть функцію попереджень
  1. Перейдіть в модуль «Налаштування»:

2. В розділі «Продажі» ввімкніть опцію «Попередження продажу». Збережіть  ​зміни:

3. В розділі «Купівля» ввімкніть опцію «Попередження». Збережіть зміни:


Крок 2: Блокування партнера
  1. Перейдіть в модуль «Контакти»:

  2. Відкрийте картку потрібного партнера.

  3. У вкладці «Внутрішні примітки» знайдіть поле:

    • Попередження при створенні замовлення на продаж,
    • Попередження при створенні замовлення на закупівлю.

 4. Виберіть варіант:

    • Попередити — з’явиться повідомлення, але дія дозволена.
    • Блокувати — заборонить створення документа.

 5. У полі під випадаючим списком введіть пояснення (наприклад, «Клієнт    заблокований через заборгованість»).


Крок 3: Блокування товару
  1. Відкрийте потрібний товар.
  2. Перейдіть у вкладку «Продажі» або «Купівлі». Знайдіть відповідно поле «Попередження при продажі цього товару»/ «Попередження при купівлі цього товару»:

  3. Налаштуйте попередження або блокування товару аналогічно до того, як це          робили з контактом


Крок 4: Оформлення замовлення на продаж/купівлю з заблокованим товаром/партнером

При спробі використати такого партнера чи товар у відповідному документі (продаж, закупівля), система виб'є попередження або повністю заборонить дію:

Для зняття блокування, в налаштуваннях контакту/товару видаліть коментар та змініть налаштування на «Немає повідомлення»: