Підтримка користувачів
Підтримка через email
Напишіть, запитання на наш email, якщо вам потрібна відповідь від служби підтримки.
Форум
В незалежності від обраного пакету додатків ви завжди можете задати запитання та отримати відповідь на нашому форумі.
FAQ
Так, Odoo підтримує можливість ведення декількох компаній з обмеженням прав користувачів до кожної з них.
Так, в Odoo є можливість обмеження користувацьких прав.
При замовлені пакетів Бізнес та Бізнес+ необхідно активувати додатки в пункті меню Додатки.
Модуль видаляє тільки адміністратор. Напишіть, будь ласка, звернення у тех.підтримку.
Посилання на наш HelpDesk https://unitsoft.com.ua/helpdesk_ticket.
Сторонній модуль додає тільки адміністратор. Зверніться, будь ласка, у тех.підтримку.
Посилання на наш HelpDesk https://unitsoft.com.ua/helpdesk_ticket.
Для імпорту даних Odoo пропонує готові шаблони у формати .xlsx та .csv унікальні для кожного модуля, в який Ви плануєте імпортувати дані. Необхідно просто завантажити необхідний шаблон, внести в нього дані та імпортувати його в Odoo за допомогою інструменту співставлення полів, який допоможе проставити відповідність полів у файлі Excel з полями в Odoo.
Спершу заходимо в Особистий кабінет на unitsoft.com.ua (для входу використовуємо email та пароль, які ми вказали при замовлені в Магазині).
Далі переходимо у розділ "Мої екземпляри"
Натискаємо на Ім'я активної бази
Додаємо необхідну к-сть користувачів
та натискаємо "Confirm"
Оформлюємо замовлення
Далі заходимо в замовлену базу (доступи були відправлені на ел.пошту після замовлення) в розділ Налаштування -> Керуйте користувачами
Додаємо нового коирстувача
Після введення даних натискаємо на хмаринку дял збереження