Як налаштувати автоматичні листи для оцінювання клієнтами якості послуг (управління проектами)?

October 8, 2025 by
Ірина Грицишина

Функція «Оцінювання клієнта» в модулі «Проєкти» дозволяє автоматично просити клієнта оцінити виконану роботу (за завданням або проєктом) — при переході задачі в задану стадію або періодично. Лист із посиланням на форму оцінки надсилається автоматично за шаблоном, який ви вкажете.


Крок 1: Увімкніть функцію «Оцінювання клієнта»

1. Перейдіть у  модуль «Налаштування», розділ  «Проекти»:


2. У секції «Аналітика» поставте відмітку «Оцінювання клієнта» та збережіть:


Крок 2: Ввімкніть опцію оцінювання для проєкту

1. Натисніть на три крапки в куті картки проекту, та перейдіть в налаштування:

2. В секції «Аналітика» проставте відмітку «Оцінювання клієнта»  та оберіть спосіб оцінювання – при досягненні певної стадії, чи періодично, поки задача перебуває на певній стадії:


Крок 3: Прив’яжіть шаблон листа оцінювання до стадії проекту

1. Відкрите проект. Для потрібної стадії натисніть  на знак шестерні - «Редагувати»:

2. В полі «Шаблон листа оцінки» оберіть шаблон листа, що використовуватиметься для оцінювання. По замовчуванні використовується шаблон «Проект: Запит на оцінювання завдання». При потребі також ви можете самостійно створити свій шаблон. Як це зробити читайте тут. тут.

3. Опціонально: в налаштуваннях стадії можна включити «Автоматичний статус канбану» — тоді стан задачі буде змінюватися залежно від оцінки клієнта (наприклад «Схвалено» при хорошому відгуку, «Запит на зміни» при нейтральному чи негативному відгуку).

 

Крок 7: Де дивитися результати й звіти

Відповіді/рейтинги збираються в модулі «Проект» - розділі «Звітність»  - «Оцінювання клієнта» (також можна побачити останній рейтинг у «smart tab» задачі). Це дає змогу аналізувати задоволеність по завданнях і командах.