Підтримка користувачів

FAQ

Так, Odoo підтримує можливість ведення декількох компаній з обмеженням прав користувачів до кожної з них.

Так, в Odoo є можливість обмеження користувацьких прав.

При замовлені пакетів Бізнес та Бізнес+ необхідно активувати додатки в пункті меню Додатки.



Модуль видаляє тільки адміністратор. Напишіть, будь ласка, звернення у тех.підтримку.

Посилання на наш HelpDesk https://unitsoft.com.ua/helpdesk_ticket.

Сторонній модуль додає тільки адміністратор. Зверніться, будь ласка, у тех.підтримку.

Посилання на наш HelpDesk https://unitsoft.com.ua/helpdesk_ticket.

Для імпорту даних Odoo пропонує готові шаблони у форматі .xlsx та .csv унікальні для кожного модуля. Необхідно просто завантажити необхідний шаблон, внести в нього свої дані та імпортувати його в Odoo за допомогою інструменту співставлення полів, який допоможе проставити відповідність полів у файлі Excel з відповідними полями в Odoo.





Як самостійно додати користувачів в Odoo?

Спершу заходимо в Особистий кабінет на unitsoft.com.ua (для входу використовуємо email та пароль, які ми вказали при замовлені в Магазині).


Далі переходимо у розділ "Мої екземпляри"


Натискаємо на Ім'я активної бази

Додаємо необхідну к-сть користувачів

та натискаємо "Confirm"


Оформлюємо замовлення


Далі заходимо в замовлену базу (доступи були відправлені на ел.пошту після замовлення) в розділ Налаштування -> Керуйте користувачами



Додаємо нового користувача


Після введення даних натискаємо на хмаринку дял збереження




Форум

В незалежності від обраного пакету додатків ви завжди можете задати запитання та отримати відповідь на нашому форумі. 

Додатково для користувачів пакетів Бізнес та Бізнес+

HelpDesk

Ставте завдання на нашу команду підтримки.

Написати в Help​​Desk

Підтримка в чаті

Напишіть, запитання в наш Телеграм, якщо вам потрібна швидка відповідь.

Написати в чат

Консультація по телефону

Для користувачів тарифів Бізнес+ ми надаємо додаткову можливість отримати консультацію по телефону.