Інструкція Binotel
1. Опис модуля
Даний модуль дозволяє ініціювати дзвінок з Odoo, завантажувати та зберігати інформацію про дзвінки, Контакти, показувати операторам спливаючі повідомлення про дзвінки, автоматично створювати з дзвінків: Ліди, Тікети, Замовлення, автоматично створювати завдання для пропущених дзвінків.
Під час телефонних дзвінків ви отримуєте спливаюче повідомлення (як на скріншоті нижче).
З цього спливаючого сповіщення ви дізнаєтеся не тільки ім'я клієнта, з якої він компанії, яку функцію виконує, але й побачите всі його Ліди. В один клік ви можете відкрити: форму Телефонного дзвінка, Контакт, Лід або іншу модель форми, яка пов'язана з цим телефонним дзвінком.
У вашому Odoo є каталог партнерів та їхні номери телефонів. Прискорте свій бізнес-процес за допомогою дзвінка до Партнера в один клік. Тепер вам потрібно лише натиснути кнопку "дзвінок", щоб здійснити телефонний дзвінок. Ви також можете увімкнути генерацію лідів для вихідних дзвінків, якщо цього вимагає ваш бізнес-процес.
Телефонні дзвінки відображатимуться в хронологічному порядку разом з електронними листами, SMS-повідомленнями, нотатками, повідомленнями viber, telegram, whatsapp, skype повідомленнями. Даний модуль дозволяє прослуховувати аудіозаписи дзвінків прямо з форми. Ви зможете робити текстові описи телефонних дзвінків, легко і швидко переприв'язати телефонні дзвінки з Lead до Contact або іншої моделі.
Ви зможете аналізувати статистику даних про дзвінки: кількість, тривалість, статуси дзвінків, оператора. У поєднанні з технологіями коллтрекінгу та іншими модулями Ви можете аналізувати UTM-дані.
Модуль дозволяє автоматичне створення контактів, лідів, автоприв'язку телефонних дзвінків до існуючих Потоків і ручне переприв'язування.
Ви також можете увімкнути генерацію Лідів, Завдань, Заявки для вхідних та/або вихідних дзвінків для кожної внутрішньої лінії АТС. Модуль має дуже гнучкі налаштування. Ваші контакти будуть створюватися автоматично з дзвінків. Дзвінки будуть автоматично пов'язані і відображені в стрічках моделей. При створенні контакту телефон також буде автоматично заповнений. Країна ж буде автоматично визначатися і заповнюватися за телефонним префіксом.
Якщо ваш оператор пропустив телефонний дзвінок клієнта, то він побачить цей дзвінок в меню дзвінків "Пропущені", "Гарячі". Коли оператор передзвонить по "гарячому" дзвінку і додзвониться, дзвінок автоматично "звільняється" (зникає зі списку "гарячих" дзвінків). Якщо оператор пропустив дзвінок, то в записі, пов'язаному з дзвінком (Контакт, Лід, Завдання), буде автоматично створено завдання "Передзвонити" відповідальному менеджеру. Також можна включити позначку пропущених дзвінків "Зірочкою", і всі пропущені дзвінки будуть накопичуватися в меню "Відмічені", але після зворотного дзвінка цю позначку потрібно буде зняти вручну.