Відстеження всього життєвого циклу від замовлення в CRM до відвантаження товару зі складу

2 квітня 2024 р. від
Олена Кирилюк

1 етап – створення ліда в системі CRM. В CRM ліди можуть прийти з декількох джерел: 1-ий заповнивши заявку на сайті, 2 – при створенні вручну, 3 – при отриманні листа на певну електронну пошту.

Ось приклад ліда створеного вручну та заповнення всіх полів, а також переписка з клієнтами справа.

Наступний етап опрацьовування наших клієнтів це створення замовлення. Замовлення в Odoo можуть приходити з самого ліда (модуля CRM), можна автоматично генерувати з замовлень із сайту або створювати вручну без CRM.


Ось створене замовлення вручну без CRM. Тут можна вказати клієнта, контракт для замовлення, термін оплати замовлення, товари та описи, їх кількість, ціну та знижку.

По створеному замовленню Ви можете контролювати відвантаження товару зі складу.


У складських операціях ми можемо подивитися, яка була очікувана кількість товару на доставку, яка по факту була відвантажена кількість товару. Можна вказати спосіб доставки, перевізника, якщо є інтеграція з Новою Поштою буде відображена інформація про ТТН і її статус. Також можна подивитися вагу товару, який буде доставлятися.

Також по замовленню Ви можете виставляти в результаті клієнту інвойс.