Як працювати з модулем «Події» в системі Odoo?

11 вересня 2025 р. від
Олена Кирилюк

Модуль «Події» в Odoo дозволяє створювати, планувати та управляти подіями, такими як семінари, тренінги, вебінари або конференції. Нижче наведено покрокову інструкцію, як користуватися цим модулем.

 

1. Відкриття модуля «Події»
  1. Увійдіть в систему Odoo.
  2. На головній панелі оберіть модуль «Події».

  3. Відкриється головна сторінка з усіма наявними подіями.


2. Створення нової події
  1. Натисніть кнопку «Новий».

  2. Заповніть основну інформацію:

    • Назва події
    • Дата та час початку / завершення
    • Місце проведення
    • Обмеження реєстрації – вкажіть ліміт учасників, якщо це потрібно.

  3. За потреби додайте зображення події.

  4. У вкладках нижче можна налаштувати:

  • Квитки — створити типи квитків (безкоштовні чи платні), їх ціну, кількість та період продажу.

  • Зв’язок – налаштувати шаблони та правила відправки автоматичних листів учасникам події (підтвердження реєстрації чи відправка квитків, нагадування учасникам про подію і т.д.)

  • Запитання – налаштувати анкету для реєстрації на подію.

  • Примітки – додати внутрішню інформація користувачам системи або додати інструкцію до квитка (як дістатися на подію, час закриття дверей і т.д.)

 

3. Публікація події

Після створення події натисніть «Опублікувати» щоб вона стала доступною на сайті (якщо використовується модуль сайту). Також перед публікацією сторінки перевірте її вигляд, при потребі відредагуйте відображену інформацію.

 

 

4. Керування учасниками
  1. Відкрийте подію зі списку.
  2. Перейдіть на вкладку «Учасники».

  3. Тут можна:

    • Переглянути список зареєстрованих учасників.
    • Додати учасників вручну.
    • Змінювати статуси (наприклад, підтверджено, скасовано).

  4. При необхідності, список учасників також можна роздрукувати через кнопку «Дія» в картці події:

  5. Під час проведення події Ви можете використовувати функціонал панелі реєстрації. Це дозволить зафіксувати відвідувачів події вручну, або через сканування штрих-кодів квитків.


5. Звіти та аналітика

У модулі доступні звіти про:

    • Кількість зареєстрованих.
    • Статистику квитків.
    • Доходи (якщо подія платна).


6. Додаткові можливості

В налаштуваннях модуля «Події» ви можете включити ще додатковий функціонал модуля «Події»:

 

«Розклад та відстеження» - корисний функціонал, якщо компанія проводить цілий комплекс подій. Наприклад, тематичний форум, який складається з виступів різних спікерів.

При додаванні цієї функції, ви можете створити розклад підподій (порядок денний), вказати їх дату початку, тривалість, внести інформацію про спікерів.

Для цього в картці події перейдіть в меню «Відстеження»:

Натисніть кнопку «Новий»:


Заповніть всю необхідну інформацію. При потребі, опублікуйте підподії на сайті.


«Трансляція наживо/ Гейміфікація події» - це інструменти гейміфікації, які дозволяють для підподії додати онлайн трансляцію з Youtube на сайт та проводити онлайн опитування.



«Кімнати чату спільноти» - дозволяє створювати онлайн кімнати для обговорення питань з певною тематикою.

Для створення такої кімнати перейдіть в картку події, меню «Кімнати»:

Щоб створити кімнату, натисніть «Новий»:

Вкажіть тему кімнати, її місткість та мову обговорення:

Після публікації на сайті, його відвідувачі зможуть обрати тему кімнати і підключитися до неї з використанням відеозв’язку :


«Управління стендом» - це налаштування, що дозволяє здавати стенди в оренду під час подій.

Він дає можливість створювати категорії стендів із певною ціною, описом та рівнем спонсорства. Кожен стенд можна призначити до певної події і бачити, хто його орендував. Стенди відображаються на сайті події, де учасники можуть їх забронювати та оплатити онлайн. Після оплати інформація автоматично зберігається в системі, а стенд стає недоступним для інших.


 

«Онлайн виставки» - налаштування, яке дозволяє вести облік спонсорів події (вручну, або створювати їх автоматично в момент купівлі оренди стенду). Ви можете відстежувати рівень спонсорства, налаштувати відображення спонсорів або зробити їх учасником події.