• UNITSOFT.COM.UA
    • Про Odoo
    • Модулі

      фінанси


      Виставлення рахунків Витрати

      продажі


      CRM Продажі Точка продажу

      Веб-сайти


      Конструктор веб-сайту Електронна комерція Блог Форум Живий чатЕлектронне навчання

      склад та mrp


      СкладВиробництво Купівлі Технічне обслуговування

      кадри


      Співробітники Рекрутинг Відпустки Автотранспорт

      маркетинг


      Email-маркетинг SMS-маркетинг ПодіїОпитування

      послуги


      Проект

      продуктивність


      Обговорення

      Що таке Odoo ERP & CRM?

    • Наші рішення
      • Інтеграції
      • Unitsoft WMS
      • Odoo & Prom
      • ChatGPT Assistant для Odoo
      • Marketing Hub: Contacts
      • AI Translation
      • Unitsoft AI Connect
      • Інтеграція з пРРО Вчасно.Каса
    • Підтримка
    • Unitsoft
      • Наші кейси
      • Послуги
      • Хостинг
      • Про нас
      • Наша експертиза
      • Форум
      • Блог
      • Новини
      • Зв'яжіться з нами
    • ​ 0
    • Увійти
    Flag English (US) Flag українська
    Замовити демо
    • Блоги:
    • Всі
    • Додаткові модулі
    • Розробка в Odoo
    • Налаштування інтерфейсу
    • Загальний огляд
    • Інструкції
    • Новини
    Інструкції
    • Всі
    • Додаткові модулі
    • Розробка в Odoo
    • Налаштування інтерфейсу
    • Загальний огляд
    • Інструкції
    • Новини
    Як працювати з дропшипінгом в системі Odoo?
    Дропшипінг — це стратегія виконання замовлень, яка дозволяє продавцям відправляти товари безпосередньо від постачальників до клієнтів. Замість того, щоб зберігати товар на складі і займатися його дост...
    v16 дропшипінг
    4 груд. 2024 р.
    0 528
    Чому у вікні узгодження платежу в мене неактивна кнопка «Підтвердити»?
    1.Зазвичай кнопка «Підтвердити» недоступна, якщо Ви узгодили платіж не повністю. Наприклад, у Вас був платіж на 18984 грн. Ви його узгоджуєте з інвойсом на 18504 грн. Лишається залишок в сумі 480 грн....
    v16 платіж
    3 груд. 2024 р.
    0 404
    Як оформити купівлю товару у постачальника в система Odoo?
    Загалом процес купівлі товару у постачальника можна умовно поділити на такі етапи: - Створення запиту комерційної пропозиції та переведення її у статус замовлення - Отримання товару на склад - Створен...
    v16 замовлення постачальнику запит комерційної пропозиції купівля отримання товару на склад інвойс
    3 груд. 2024 р.
    0 421
    Як в Odoo провести розподіл додаткових витрат?
    Інколи виникає необхідність збільшити собівартість товару на суму додаткових витрат. Наприклад, збільшити собівартість отриманого товару від постачальника на суму витрат доставки, або ж збільшити собі...
    v16 додаткові витрати послуги
    3 груд. 2024 р.
    0 508
    Як створити купівлю послуги в Odoo?
    В Odoo купівлю послуги можна провести з використанням замовлення постачальнику, або без нього. Розглянемо обидва варіанти. 1.Купівля послуги з використанням замовлення Переходимо в модуль «Купівлі». С...
    v16 купівля послуга інвойс постачальника
    3 груд. 2024 р.
    0 428
    Як налаштувати автоматичне створення інвойсів постачальника на регулярні послуги (наприклад, оренду)?
    Переходимо в модуль «Виставлення рахунків» - меню «Постачальники» - «Рахунки»: Створюємо новий документ: Вказуємо в інвойсі постачальника, назву послуги, її ціну: Переходимо у вкладку «Інша інформація...
    v16 купівля інвойс постачальника
    3 груд. 2024 р.
    0 409
    Як оформити повернення товару постачальнику?
    Повернення товару постачальнику проходить у два етапи: - Проведення складського переміщення - Створення кредит-ноти 1.Проведення складського переміщення Для проведення повернення товару заходимо в Зап...
    v16 кредит-нота повернення товару
    3 груд. 2024 р.
    0 393
    Як налаштувати права доступу користувачів в Odoo?
    1. Переходимо в модуль «Налаштування»: 2. Натискаємо на посилання «Керуйте користувачами»: 3. Переходимо в користувача, для якого потрібно налаштувати права доступу: 4. У відкритому вікні Ви побачите ...
    v16 загальні налаштування права доступу
    3 груд. 2024 р.
    0 451
    Як створити специфікації в системі Odoo?
    В програмі Odoo специфікації можна створити двома шляхами: 1.Через картку продукту, натиснувши на кнопку «Специфікації»: 2.Через модуль «Виробництво» – «Товари» – «Специфікації»: В новому вікні натиск...
    v16 виробництво специфікації
    3 груд. 2024 р.
    0 430
    Як провести виробництво в системі Odoo?
    Процес виробництва в Odoo проходить у два етапи: 1. Створення завдання на робочу зміну 2. Відображення факту випуску продукції Створення завдання на робочу зміну Переходимо в модуль «Виробництво» – «О...
    v16 виробництво
    3 груд. 2024 р.
    0 414
    Як провести повернення товару від клієнта в системі Odoo?
    Повернення товару від клієнта проходить у два етапи: - Проведення складського переміщення (повернення товару на склад) - Створення кредит-ноти 1.Проведення складського переміщення Для проведення повер...
    v16 кредит-нота повернення товару
    3 груд. 2024 р.
    0 392
    Як змінити порядок розташування товару на сайті?
    Спробуємо перемістити на сайті товар «Мотор Ysido» з восьмої позиції на п’яту: Для цього заходимо в меню «Сайт» - «Товари»: Від порядку розташування рядків товару на цій сторінці залежить порядок розт...
    v16 сайт товар
    3 груд. 2024 р.
    0 419
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10

    Потрібна консультація?

    Зворотний зв'язок

    Наш телефон:

    +38 (044) 300-2733

    +38 (093) 177-6087

    Електронна пошта:

    sales@unitsoft.com.ua



    • Про Odoo
    • •  Модулі  •
    • Експертиза
    • •  Про нас  •
    • Політика конфіденційності  •  Служба підтримки  •  Договір
    Авторське право © UNITSOFT
    Flag English (US) Flag українська
    Зроблено Odoo - №1 Загальнодоступна електронна комерція