Інструкція Phonet
1. Модуль встановлення в Odoo
Щоб встановити цей модуль, вам необхідно:
Завантажте модуль і додайте його до папки додатків Odoo. Після цього увійдіть на свій сервер Odoo і перейдіть до меню «Програми». Запустіть режим налагодження та оновіть список, натиснувши посилання «Оновити список програм». Тепер встановіть модуль , натиснувши кнопку встановлення.
2. Конфігурація Phonet
1. Відкрийте https://your-pbx-name.phonet.ua та увійдіть.
2. Меню - Налаштування - Інтеграції - прокрутіть вниз і натисніть "Інша система CRM"
3. Сервер API та ключ API. Зберігайте їх в Odoo - меню "Загальні налаштування" - АТС - " API сервер " і " API ключ ". Переключіться на « режим виробництва ».
- На цьому етапі модуль «Фонет» вже повинен бути встановлений.
4. Група "Телефонні дзвінки" - поле "Отримати інформацію про клієнта"
- встановіть URL-адресу вашого Odoo у форматі https://my.odoo.domain/phonet/get_operator
5. Група «Події користувача» - додати події
- Початок виклику
- встановіть URL-адресу вашого Odoo у форматі https://my.odoo.domain/phonet
- Покласти трубку
- встановіть URL-адресу вашого Odoo у форматі https://my.odoo.domain/phonet
- Завершення виклику
- встановіть URL-адресу вашого Odoo у форматі https://my.odoo.domain/phonet
6. Натиснути кнопку «Зберегти».
3. Конфігурація Odoo
1. Відкрити Odoo - меню Налаштування - Список користувачів - поточна форма користувача - Права - "АТС" - встановити "Менеджер АТС".
2. Вкладка «АТС» - встановити « Номер за замовчуванням » рівним sip-номеру оператора. Просто отримайте sip-телефон поточного оператора та перевірте, що таке sip-номер.
3. Якщо ваша база даних містить контакти з номерами телефонів, тоді вам потрібно переформатувати всі номери телефонів . Натисніть Odoo у режимі розробника - Загальні налаштування - Переформатувати номери телефонів - Майстер переформатувати всі телефонні номери - Переформатувати всі.
4. В Odoo Contacts - відкрийте контактну форму з номером телефону.
5. Натисніть кнопку зі значком трубки (праворуч від номера телефону), щоб здійснити телефонний дзвінок.
- Переконайтеся, що sip-телефон увімкнено.
- Переконайтеся, що sip-телефон підключено до внутрішньої лінії поточного користувача Odoo.
- Якщо sip-телефон оператора не починає дзвонити, перевірте налаштування поточного користувача (у формі користувача).
6. Після здійснення тестового телефонного дзвінка натисніть « Меню телефонних дзвінків » (кнопка телефонної трубки в системному меню odoo (ліворуч від значка вашого користувача)) - « Усі телефонні дзвінки » - Дзвінок, який ви щойно зробили, має бути в списку викликів.
7. Меню «Загальні налаштування» - вкладка «АТС» - відкрити список номерів АТС - ви бачите, що odoo автоматично додає внутрішню АТС оператора. Установити поточного користувача odoo для цього номера АТС.
8. Меню «Контакти» - відкрийте контактну форму та зробіть другий вихідний телефонний дзвінок цьому контакту. Ви побачите сповіщення про телефонний дзвінок . Це означає, що все налаштовано правильно.