Інструкція Zadarma

1.    Модуль встановлення в Odoo

Щоб встановити цей модуль, вам необхідно:

Завантажте модуль і додайте його до папки додатків Odoo. Після цього увійдіть до ваш сервер Odoo і перейдіть до меню «Програми». Запустіть режим налагодження та оновіть списку, натиснувши "Оновити список програм" посилання. Тепер встановіть модуль натиснувши кнопку встановлення.

2.    Конфігурація Zadarma

1. Відкрийте обліковий запис https://my.zadarma.com в Інтернеті. Увійдіть.

2. Меню - Налаштування - Інтеграції та API

3. Створіть ключ API та секрет API. Зберігайте їх в Odoo - меню "Загальні налаштування" - PBX - "ключ API" і "Секрет API". Перейдіть у "Режим виробництва".

  • На цей момент "zadarma" модуль має бути вже встановлено.

4. В обліковому записі Zadarma встановіть URL-адресу odoo у полі "Сповіщення про телефонні дзвінки в АТС" у форматі https://your-odoo-url/zadarma. Натисніть кнопку "Оновити".

4.2. Установіть усі прапорці: NOTIFY_START, NOTIFY_INTERNAL, NOTIFY_END, NOTIFY_OUT_START, NOTIFY_OUT_END, NOTIFY_ANSWER

5. В обліковому записі Zadarma встановіть URL-адресу odoo у полі "Інші сповіщення (вебхуки)" у форматі https://your-odoo-url/zadarma. Натисніть кнопку "Оновити".

5.2. Установіть усі прапорці: NUMBER_LOOKUP, CALL_TRACKING, SMS, SPEECH_RECOGNITION

3.    Конфігурація Odoo

1. Відкрити Odoo.

2. Налаштування - Список користувачів - поточна форма користувача - Права - "АТС" - встановити "Менеджер АТС".

2.2. вкладка "АТС" - встановити "номер за замовчуванням" дорівнює sip-числу оператора. Просто отримайте sip-телефон поточного оператора та перевірте, що таке sip-номер.

3. Якщо ваша база даних містить контакти з номерами телефонів, вам потрібно переформатувати всі номери телефонів. Натисніть Odoo у режимі розробника - Загальні налаштування - Переформатувати номери телефонів - Майстер переформатувати всі телефонні номери - Переформатувати всі.

4. У контактах Odoo -

4.1. відкрити контактну форму з номером телефону.

4.2. Натисніть кнопку зі значком трубки (праворуч від номера телефону), щоб зателефонувати.
  • Переконайтеся, що sip-телефон увімкнено.
  • Переконайтеся, що sip-телефон підключено до внутрішньої лінії поточного користувача Odoo.
  • Якщо sip-телефон оператора не починає дзвонити, перевірте налаштування поточного користувача (у формі користувача).

4.3. Після здійснення тестового телефонного дзвінка натисніть "Меню телефонних дзвінків"(кнопка телефонної трубки в системному меню odoo (ліворуч від значка користувача)) - "Усі телефонні дзвінки" - Дзвінок, який ви щойно зробили, має бути в списку викликів.

4.4. Меню "Загальні налаштування" - вкладка "АТС" - відкрийте список номерів АТС - ви побачите, що odoo автоматично додає внутрішню АТС оператора. Установити поточного користувача odoo для цього номера АТС.

4.5. Меню Контакти - відкрийте контактну форму та зробіть другий вихідний телефонний дзвінок цьому контакту. Ви побачите повідомлення про телефонний дзвінок. Це означає, що все налаштовано правильно.

5. Меню "Загальні налаштування" - вкладка "АТС" - "Номери телефонів шлюзів АТС" - додайте sip-телефон своєї компанії у форматі +123456789012. Ви можете побачити це в веб-акаунті Zadarma - меню - Моя АТС - Внутрішні номери - будь-який номер - поле CallerID. Цей параметр увімкне функцію перенаправлення телефонного дзвінка клієнта керівнику.