Інструкція Zadarma
1. Модуль встановлення в Odoo
Щоб встановити цей модуль, вам необхідно:
Завантажте модуль і додайте його до папки додатків Odoo. Після цього увійдіть до ваш сервер Odoo і перейдіть до меню «Програми». Запустіть режим налагодження та оновіть списку, натиснувши "Оновити список програм" посилання. Тепер встановіть модуль натиснувши кнопку встановлення.
2. Конфігурація Zadarma
1. Відкрийте обліковий запис https://my.zadarma.com в Інтернеті. Увійдіть.
2. Меню - Налаштування - Інтеграції та API
3. Створіть ключ API та секрет API. Зберігайте їх в Odoo - меню "Загальні налаштування" - PBX - "ключ API" і "Секрет API". Перейдіть у "Режим виробництва".
- На цей момент "zadarma" модуль має бути вже встановлено.
4. В обліковому записі Zadarma встановіть URL-адресу odoo у полі "Сповіщення про телефонні дзвінки в АТС" у форматі https://your-odoo-url/zadarma. Натисніть кнопку "Оновити".
4.2. Установіть усі прапорці: NOTIFY_START, NOTIFY_INTERNAL, NOTIFY_END, NOTIFY_OUT_START, NOTIFY_OUT_END, NOTIFY_ANSWER
5. В обліковому записі Zadarma встановіть URL-адресу odoo у полі "Інші сповіщення (вебхуки)" у форматі https://your-odoo-url/zadarma. Натисніть кнопку "Оновити".
5.2. Установіть усі прапорці: NUMBER_LOOKUP, CALL_TRACKING, SMS, SPEECH_RECOGNITION
3. Конфігурація Odoo
1. Відкрити Odoo.
2. Налаштування - Список користувачів - поточна форма користувача - Права - "АТС" - встановити "Менеджер АТС".
2.2. вкладка "АТС" - встановити "номер за замовчуванням" дорівнює sip-числу оператора. Просто отримайте sip-телефон поточного оператора та перевірте, що таке sip-номер.
3. Якщо ваша база даних містить контакти з номерами телефонів, вам потрібно переформатувати всі номери телефонів. Натисніть Odoo у режимі розробника - Загальні налаштування - Переформатувати номери телефонів - Майстер переформатувати всі телефонні номери - Переформатувати всі.
4. У контактах Odoo -
4.1. відкрити контактну форму з номером телефону.
4.2. Натисніть кнопку зі значком трубки (праворуч від номера телефону), щоб зателефонувати.
- Переконайтеся, що sip-телефон увімкнено.
- Переконайтеся, що sip-телефон підключено до внутрішньої лінії поточного користувача Odoo.
- Якщо sip-телефон оператора не починає дзвонити, перевірте налаштування поточного користувача (у формі користувача).
4.3. Після здійснення тестового телефонного дзвінка натисніть "Меню телефонних дзвінків"(кнопка телефонної трубки в системному меню odoo (ліворуч від значка користувача)) - "Усі телефонні дзвінки" - Дзвінок, який ви щойно зробили, має бути в списку викликів.
4.4. Меню "Загальні налаштування" - вкладка "АТС" - відкрийте список номерів АТС - ви побачите, що odoo автоматично додає внутрішню АТС оператора. Установити поточного користувача odoo для цього номера АТС.
4.5. Меню Контакти - відкрийте контактну форму та зробіть другий вихідний телефонний дзвінок цьому контакту. Ви побачите повідомлення про телефонний дзвінок. Це означає, що все налаштовано правильно.
5. Меню "Загальні налаштування" - вкладка "АТС" - "Номери телефонів шлюзів АТС" - додайте sip-телефон своєї компанії у форматі +123456789012. Ви можете побачити це в веб-акаунті Zadarma - меню - Моя АТС - Внутрішні номери - будь-який номер - поле CallerID. Цей параметр увімкне функцію перенаправлення телефонного дзвінка клієнта керівнику.