Функція «Оцінювання клієнта» в модулі «Проєкти» дозволяє автоматично просити клієнта оцінити виконану роботу (за завданням або проєктом) — при переході задачі в задану стадію або періодично. Лист із посиланням на форму оцінки надсилається автоматично за шаблоном, який ви вкажете.
Крок 1: Увімкніть функцію «Оцінювання клієнта»
1. Перейдіть у модуль «Налаштування», розділ «Проекти»:
2. У секції «Аналітика» поставте відмітку «Оцінювання клієнта» та збережіть:
Крок 2: Ввімкніть опцію оцінювання для проєкту
1. Натисніть на три крапки в куті картки проекту, та перейдіть в налаштування:
2. В секції «Аналітика» проставте відмітку «Оцінювання клієнта» та оберіть спосіб оцінювання – при досягненні певної стадії, чи періодично, поки задача перебуває на певній стадії:
Крок 3: Прив’яжіть шаблон листа оцінювання до стадії проекту
1. Відкрите проект. Для потрібної стадії натисніть на знак шестерні - «Редагувати»:
2. В полі «Шаблон листа оцінки» оберіть шаблон листа, що використовуватиметься для оцінювання. По замовчуванні використовується шаблон «Проект: Запит на оцінювання завдання». При потребі також ви можете самостійно створити свій шаблон. Як це зробити читайте тут.
3. Опціонально: в налаштуваннях стадії можна включити «Автоматичний статус канбану» — тоді стан задачі буде змінюватися залежно від оцінки клієнта (наприклад «Схвалено» при хорошому відгуку, «Запит на зміни» при нейтральному чи негативному відгуку).
Крок 7: Де дивитися результати й звіти
Відповіді/рейтинги збираються в модулі «Проект» - розділі «Звітність» - «Оцінювання клієнта» (також можна побачити останній рейтинг у «smart tab» задачі). Це дає змогу аналізувати задоволеність по завданнях і командах.