Іноді необхідно тимчасово чи постійно заборонити продаж товару або не дозволяти працювати з певним клієнтом чи постачальником. Наприклад:
- товар знято з виробництва;
- постачальник ненадійний;
- клієнт має заборгованість.
Для цього в Odoo використовуються попередження (warnings), які можна налаштувати як:
- інформаційне повідомлення, або
- повну заборону дії (блокування).
Крок 1: Увімкніть функцію попереджень
- Перейдіть в модуль «Налаштування»:
2. В розділі «Продажі» ввімкніть опцію «Попередження продажу». Збережіть зміни:
3. В розділі «Купівля» ввімкніть опцію «Попередження». Збережіть зміни:
Крок 2: Блокування партнера
- Перейдіть в модуль «Контакти»:
2. Відкрийте картку потрібного партнера.
3. У вкладці «Внутрішні примітки» знайдіть поле:
- Попередження при створенні замовлення на продаж,
- Попередження при створенні замовлення на закупівлю.
4. Виберіть варіант:
- Попередити — з’явиться повідомлення, але дія дозволена.
- Блокувати — заборонить створення документа.
5. У полі під випадаючим списком введіть пояснення (наприклад, «Клієнт заблокований через заборгованість»).
Крок 3: Блокування товару
- Відкрийте потрібний товар.
- Перейдіть у вкладку «Продажі» або «Купівлі». Знайдіть відповідно поле «Попередження при продажі цього товару»/ «Попередження при купівлі цього товару»:
3. Налаштуйте попередження або блокування товару аналогічно до того, як це робили з контактом
Крок 4: Оформлення замовлення на продаж/купівлю з заблокованим товаром/партнером
При спробі використати такого партнера чи товар у відповідному документі (продаж, закупівля), система виб'є попередження або повністю заборонить дію:
Для зняття блокування, в налаштуваннях контакту/товару видаліть коментар та змініть налаштування на «Немає повідомлення»: