Інструкція Viber ChatBot

1. Встановлення

  • Встановіть модуль відповідно до документації модуля us_messenger

2. Конфігурація

У Viber
  • Створіть бота та отримайте його токен
  • Зверніть увагу, що з 5.02.24 Viber-боти можна створювати лише на комерційних умовах. Будь ласка, знайдіть більше інформації тут.
В Odoo
  • Активуйте режим розробника
  • Відкрийте меню [[ Налаштування ]] >> Технічні налаштування >> Параметри системи
  • Перевірте, чи правильно встановлено параметр web.base.url і він доступний через Інтернет (це не має бути локальний хост). Крім того, Viber приймає тільки https-адреси (тобто не http). Якщо ви можете використовувати лише localhost, використовуйте ngrok
  • Відкрийте меню [[ Месенджери ]] >> Месенджери
  • Виберіть картку Канбан з іконкою Viber та назвою 'Enter_bot_name'
  • Введіть новий токен бота в токен поля
  • Введіть назву бота та виберіть операторів, з якими зв'яжеться користувач
  • Розархівуйте проєкт
  • Натисніть кнопку [Запустити] у верхньому лівому куті

3. Використання

Розмова в меню «Обговорення»

У Viber:

  • Почніть розмову зі створеним ботом
  • За бажанням введіть контактні дані (email, номер телефону)
  • Натисніть кнопку «Зв'язатися з оператором»

В Odoo:

  • Відкрийте [[ Обговорення ]]
  • РЕЗУЛЬТАТ: буде створено два контактні записи, дочірній і батьківський. Пізніше до батьківського запису можуть приєднатися інші дочірні картки з різних месенджерів
  • РЕЗУЛЬТАТ: з'явився канал з назвою Viber:<НАЗВА VIBER>.
  • Відкрийте канал і дайте відповідь на повідомлення

У Viber:

  • РЕЗУЛЬТАТ: повідомлення доставляється через бота

Ви можете продовжити спілкування в чаті таким чином

Розмова в будь-якому документі, де є обговорення

В Odoo:

  • Переконайтеся, що в [[ Месенджери ]] >> Месенджери >> <Ім'я вашого бота> >> Параметри у в полі CHATTER написано «yes»
  • Додайте підписників до чату, натиснувши кнопку 'Додати підписників'. Виберіть лише батьківські контакти (без будь-якої назви бота)
  • Натисніть кнопку 'Надіслати повідомлення'. Виберіть кому і в якому месенджері відправити повідомлення. Напишіть повідомлення та надішліть.
  • Зауважте: повідомлення буде відправлено не лише у вибраний месенджер, але й електронною адресою. Щоб вимкнути відправку поштою, ви можете натиснути кнопку "Підписники", вибрати підписника, натиснути "Редагувати підписку" та вимкнути "Обговорення", а також увімкнути "Примітка".
  • У меню [[ Обговорення ]] ви побачите повідомлення з документа з підписом, від якого було написано це повідомлення

У Viber:

  • РЕЗУЛЬТАТ: з'явиться нове повідомлення
  • Відповідайте на це повідомлення

В Odoo:

  • РЕЗУЛЬТАТ: повідомлення з Viber ви побачите в чат-документі
Carousel Content повідомлення

Ви можете створювати власні каруселі. Дізнайтеся більше про створення каруселей на сайті.

  • Щоб змінити карусель, перейдіть до [[ Месенджери ]] >> Месенджери >> Ім'я вашого бота> >> Для розробників >> Common Code

Інструкція Viber ChatBot від Kitworks

1.    Опис Модуля

Чат-бот — це програма, яка імітує справжню розмову з користувачем. Оскільки чат-боти використовують штучний інтелект, вони розуміють мову, а не просто команди. Окрім чат-ботів, створених за допомогою штучного інтелекту, існують і такі, що функціонують на основі запрограмованих сценаріїв із множинним вибором, наприклад, варіант А призводить до варіанту В.

   Модуль Viber ChatBot - віртуальний менеджер, який допомагає підтримувати комунікацію з клієнтами через Viber-бот з інтерфейсу Odoo.

         За допомогою нашого модуля Ви можете: 

  • Налаштовувати власні кроки;

Налаштування власних кроків

  • Надавати автоматичні відповіді на стандартні запити в службу підтримки;

Автоматичні відповіді на стандартні запити

  • Створювати нові чи оновлювати старі контакти клієнта;
  • Створювати нові CRM Leads;
  • Надсилати сповіщення про зміни в замовленнях, зверненнях своїм клієнтам- наприклад про доставку або зміну статусу замовлення;

Повідомлення в модулі Обговорення

Всі повідомлення з месенджерів потрапляють в стандартний інтерфейс Odoo Discuss:

Всі повідомлення в модулі Обговорення Odoo

На будь-якому етапі роботи з чат-ботом клієнт може звернутися за консультацією до оператора і отримати відповідь на свої питання.

2.    Налаштування модуля

Для налаштування даного модуля слід вибрати категорію Додатки, натиснути кнопку Оновити списки додатків (що знаходиться зліва в верхньому рядку) та в пошуковій стрічці ввести "chatbot", знайдені модулі встановити.

Встановлення модуля в Odoo

Далі слід перейти в модуль Чат-боту.  Якщо чат-бот не з’явився в списку модулів, необхідно перевірити права доступу користувача до цього модулю.  Для цього необхідно перейти в налаштування користувача і надати відповідні рівні доступу.

Чат-боти в модулі Обговорення в Odoo

Меню чат-бота складається з чотирьох розділів та майстра початкових налаштувань «Setup Config»: 

  1. «Боти» – містить список всіх ботів, які використовуються;
  2. «Діалоги» – список всіх діалогів;
  3. «Відправники» – список всіх відправників повідомлень;
  4. «Налаштування» – додаткові налаштування модуля.

Перейшовши в меню Чат-бот, натисніть «Налаштування».  Ви перейдете на форму майстра початкових налаштувань.

Налаштування бота в Odoo

По замовчуванню відразу створюється комунікаційний та операторський чат-боти, які надають можливість побудови динамічного спілкування з клієнтом з подальшим підключенням оператора до діалогу в будь-який момент спілкування.

Крок 1. Ви здійснюєте вибір  компанії чи списку компаній, для яких необхідно створити чат-боти.

Компанія чи список компанії для яких створюється чат-бот

Крок 2. Ви обираєте, за допомогою яких саме месенджерів буде відбуватись подальше спілкування. Для списку обраних месенджерів встановлюються додаткові додатки для здійснення їх подальшого налаштування.

Налаштування месенджера в інтеграції з модулем в Odoo

Крок 3. Ви обираєте, чи потрібно додавати ім’я оператора до повідомлень з відповідями користувачу.  По замовчуванню ця властивість увімкнена.

Ім'я оператора в модулі

Крок 4. Ви вказуєте, створювати чи не створювати Контакт (Лід) для нового клієнта, який написав в чат-бот вперше.  Рекомендовано залишити галочку активною, щоб для кожного клієнта створювався новий Контакт.  Якщо для нового клієнта не створювати Контакт в базі Odoo, то система не зможе коректно відобразити діалоги в модулі Обговорення для всіх невідомих контактів.

Створення партнера в модулі

Натисніть кнопку «Закінчити». Вам відобразиться список всіх створених чат-ботів згідно Ваших налаштувань.

Якщо після налаштування основного модулю чат-ботів виникла необхідність додати нові канали зв’язку з нових месенджерів до системи, то це можна зробити декількома способами: встановити через меню «Додатки» та встановити через меню «Месенджери» в налаштуваннях  чат-боту. 

Встановивши необхідні модулі перейдіть в меню Чат-Бот. Перейдіть на вкладку Налаштування та оберіть Месенджери.

Налаштування месенджерів в Odoo

Знайдіть в списку потрібний Вам канал зв’язку та активуйте, натиснувши на кнопку «Активувати». Статус каналу зв’язку зміниться на «Увімкнено» і з’явиться кнопка переходу до налаштувань месенджера.

Статус каналу модуля

При купівлі модулів вам буде надана Розширена інструкція до налаштування модулів з усіма необхідними кроками налаштувань та описом функціоналу. Ви також можете отримати Розширену інструкцію  за запитом.